3/01/2016

Ń i OGIEŃ


Były już C i CZUŁOŚĆ Z i ZNISZCZENIEE i EGOIZMR i RYZYKOW i WSTYD, I oraz IRYTACJA, E i EUFORIA.  Skoro „Ń” jest ostatnią czerwoną literą, to niech słowo się na nią kończy i nie ma problemu z cytatem :). Ognia!

„(…) zaczęłam wierzyć, że czerwień wzywa czerwień. Dlatego od czerwieni namiętności przechodziłam do czerwieni krwi. Dla mnie w moich instynktach tkwiły prawda, wartość i poezja. Ta ostatnia nie była sentymentalna. Ona płonęła i parzyła”.


F. Marc, Czerwona kobieta, źródło
***
Moja metoda: każdej literze, która składa się na słowo „czerwień”, przyporządkowywałam temat powiązany z tym kolorem i z fabułą powieści, a tematowi – część tekstu i ilustrację. Jutro, w dniu premiery Odcieni czerwieni, jeszcze się do tego odniosę :). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Marta Motyl