12/02/2019

23 Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie


Tak prezentował się rozkład spotkań autorskich jesienną porą. 

Fot. Z. Komorowski

Czas na miłe podsumowania. W kolejnych wpisach przybliżę, co działo się w trzech miastach na "K". Zaczynam zgodnie z chronologią.


„Ocean wolnego czasu/Kraków, Kraków, Kraków, Kraków”. Sobota 26 października stanowczo zaprzeczyła słowom piosenki Maanamu. Nie była wolna, lecz zajęta, a czas leciał jak z kopyta. Spędziłam w Krakowie jeden dzień, ale gęsty od wrażeń.

Na warszawskim peronie spotkałam czytającą zawsze i wszędzie Zuzę Maniek, która obrała ten sam cel podróży i dzięki której podróż była pełna historii o różnym stopniu rażenia, głównie śmiechem.

Po dotarciu do grodu niejakiego Kraka powyciągałam twarz do słońca królującego nad Rynkiem Głównym. 

Fot. MM

Firmowa torba. Fot. MM

Nabrałam tyle energii, że zabrałam się do oswajania smoka. 

Fot. MM

Po wykonaniu tejże misji pokierowałam się na drugą misję, w stronę kombinatu. Tym razem ciągnęły tam większe tłumy niż na rynek.

Fot. MM

Zmieniamy repertuar i o Nowej Hucie to będzie piosenka, a dokładniej o halach EXPO. Na kilka dni – dni Międzynarodowych Targów Książki – zamieniają się one w hiperpopularną hiperksięgarnię, niestety także hiperciasną. Jednak przerzućmy uwagę na plusy. Nie dość, że można się obłowić przy niezliczonych rzędach półek, to jeszcze spotkać się z autorkami i autorami, żeby powiedzieć im co nieco do słuchu ;). Dziękuję Wydawnictwu Lira za zaproszenie i za przemiłe przyjęcie przy autorskim stoliku. Krzesło uroczyście przekazał mi Marcin Pilis. 

Fot. Wydawnictwo Lira

Fot. Wydawnictwo Lira

Fot. Wydawnictwo Lira

Fot. Wydawnictwo Lira

Fot. Wydawnictwo Lira

Wszystkim moim Gościom i każdemu z osobna jestem wdzięczna za przybycie. Za radosne chwile, które spędziliśmy razem z Kolekcjonerką w Waszych rękach i długopisem do wypisywania dedykacji w mojej ręce. Cieszę się, że mogłam je dzięki Wam przeżyć. Mam nadzieję, że Wy także wynieśliście miłe wspomnienia razem z zakupami. 

Oczywiście czekam na wieści polekturowe od nowych Czytelniczek i Czytelników. Ciekawe, czy Kolekcjonerka zostanie niedoścignioną złodziejką Waszych serc ;)? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Marta Motyl