11/14/2018

Nowina


Najnowsze powieściowe sceny śmiałe wyjdą na światło dzienne! Moja czwarta książka ukaże się nakładem Wydawnictwa Lira w 2019 r. Dla mnie to jedna z najlepszych wiadomości w tym roku i jestem za nią bardzo wdzięczna.

Dziękuję Wam za wszystkie słowa i gesty, które emanowały dobrą energią. Cieszę się, że mogłam na Was liczyć. Mam nadzieję, że lektura wynagrodzi trudy kibicowania i oczekiwania, a gdy ją dorwiecie, nie będziecie już chcieli oddać.


Zaręczam, że starannie pracowałam nad zmysłowymi opisami. Jedna ze scen śmiałych jest najdłuższa w całym moim dorobku. Nie mogę się doczekać, aż sprawdzicie, czy utrzymuje dynamikę od początku do końca. Nie mniej ciekawi mnie, jak odniesiecie się do przyczyn i skutków decyzji przedstawionych w książce. Poza główną bohaterką pojawi się druga kobieta z historią z przeszłości, której echo będzie pobrzmiewać. Na razie w tyle Was wtajemniczę. Tytułu jeszcze nie podam. O wszelkich szczegółach będę informować!
To jak, cieszycie się razem ze mną? :)

Zachęcam Was do obserwowania działań Wydawnictwa Lira na Facebooku: https://www.facebook.com/WydawnictwoLIRA 

P. S. Wolałabym kubek z napisem „reżyserka”, ale nie znalazłam takiego.

2 komentarze:

Copyright © Marta Motyl