11/07/2014

Odloty na Facebooku


Motylowy profil autorski znajdziecie tutaj: https://www.facebook.com/motyl.martaPodzielcie się jego adresem z rodziną, przyjaciółmi i sąsiadami ;). Będę na nim umieszczać również linki do nowych notek. Poniżej zapowiedź różnych atrakcji.

CHODŹCIE NA ŚWIEŻONKĘ!

Surrealiści sporo się naprodukowali na temat wolności myśli i pragnień. Wierzę im, bo komuś trzeba wierzyć. Zapragnęłam wyjść z mniej i bardziej twórczymi sprawami poza prywatny profil. Oddaję w Wasze ręce kilka albumów z mięskiem, które przygotowałam. Zajrzyjcie. Są w nich odgrzewane kotlety, świeżonka i mrożonki, czyli: co napisałam, co się dzieje, co kombinuję. Wszystko z mniej lub bardziej apetycznymi ilustracjami. Na bieżąco będę dzielić się z Wami informacjami, linkami do wpisów na blogu i tym, co mnie inspiruje: obrazami, fotografiami, cytatami, muzyką. Niech ich i moja energia lecą do Was, a mam nadzieję, że i od Was wiele jej przyleci.

Stoję przed moim sklepem mięsnym, chwieję się na szpilkach, żeby było uroczyście. Ciacham czerwoną szarfę, wystrzela korek od szampana, ale nikogo nie trafia w głowę. W powietrze fruną baloniki. Dwie osoby klaszczą, reszta patrzy na psy kopulujące na pobliskim skwerku. Pięknie jest!

Mark Ryden, Balloon Boyźródło

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Marta Motyl