6/03/2019

Na stadionie w dzień targowy


Z poślizgiem, ale niewielkim, dodaję relację z Targów Książki w Warszawie. Urzędowałam na nich 26 maja, od godziny 11:00 do 12:00, na stoisku Wydawnictwa Lira. Do tego w dwóch postaciach, portretowej na sztalugach i realistycznej przy stoliczku nakrytym Kolekcjonerką. Przy okazji Dnia Matki udało mi się nawet popełnić zbiorczą dedykację dla matki z córą. 

Przy stoliczku odbywały się nie tylko konsultacje pt. „Dla kogo wypisać?”, ale i sympatyczne pogaduchy na okołoksiążkowe i okołotwórcze tematy. Nie dało się przy nich nie uśmiechać. To był bardzo intensywny czas! Cieszę się, że mam takie barwne Czytelniczki.

Fot. Wydawnictwo Lira

Fot. Wydawnictwo Lira

Fot. Magdalena Musińska

Fot. Wydawnictwo Lira

Fot. Wydawnictwo Lira

Fot. Magdalena Musińska

Fot. Magdalena Musińska

Fot. Magdalena Musińska

Fot. Wydawnictwo Lira

Fot. Wydawnictwo Lira

Fot. Wydawnictwo Lira

Dziękuję wszystkim przybyłym za odwiedziny, od których zrobiło mi się cieplej na serduchu. Dobrze było dla Was i do Was wyrwać się z dyktatury tekstów. Dziękuję zespołowi Wydawnictwa Lira za zaproszenie, przygotowanie wszystkiego, co niezbędne do spotkania, w tym wisienek, przemiłe przyjęcie i za porywające rozmowy zakulisowe. A autorowi Marcinowi, który miał spotkanie tuż po mnie, dziękuję za after party, w tym za cierpliwość wobec sprawy „Chodźmy nad Wisłę”, która zakończyła się wysypywaniem ziarenek piasku z butów.

2 komentarze:

  1. Cudowne spotkanie, Książka zakupiona podpisana :) i rozmowa z Autorką :) Mile spędzony czas, Później tylko czas na dobrą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie także nasze spotkanie było miłe - i cieszę się, że już wiem,
    jaki był Pani czas z lekturą :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Marta Motyl